~Pastel..

 

Even een paar foto’s van onze eettafel, die is
gedekt met mijn nieuwe ‘oud blauwe’ tafelkleed.
We zijn maar met z’n tweetjes dus op de
andere kant van de tafel kan er vanalles leuks staan.
Het wisselt ook regelmatig…

Sinds  gisteren staat er ‘n brocante dienblad en
Mijn mooie kruidenrek (waar blauwe bloemetjes op staan)
De glazen flessen heb ik laatst bij Ikea gekocht.
(Jammer genoeg met kunststof dop)
Ik wil Pruimenketchup gaan maken, daar zijn ze
zeer geschikt voor!
Onze bomen zitten vol met rijpe vruchten,
en het is weer eens wat anders dan jam.



Op de andere hoek van de tafel,
dekken we ‘s avonds de tafel voor 2, met een
blauwe theedoek als placemat, en het liefst
gebruik ik pastelkleurig serviesgoed.
Ik heb niet zoveel van deze kleurtjes
maar soms dan vind ik weer iets leuks wat er bij past
zoals deze yoghurt kommetjes..


        

Lieve Groetjes
XXX Anna

7 opmerkingen:

  1. heej Anna een post naar mijn hart:-))prachtige plaatjes liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Irma
    tja ik denk niet dat ik ooit zoveel pastelservies bij elkaar kan verzamelen zoals jij hebt...
    Ik kan het bijna nooit ergens vinden, dus extra leuk om dan toch af en toe te scooren!!
    LG.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk als ik het woord pastel zie staan gaat mijn hartje sneller kloppen....hihihihih!!! leuk leuk !!!

    Liefs Ria........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend weer. En PRUIMEN KETCHUP?? Joh nooit van gehoord, heb je een recept?? Klinkt best goed.

    Liefs van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your blues...pretty kitchen and wonderful photos! Have a great day!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kruidenrek
    groetjes Lita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je servies! Heb het ook jaaaaren gespaard. Had er zo'n beetje alles van. Maar laatste jaren is veel stuk gegaan (niet zo vaatwasbestendig en kleuterbestendig ha ha!). Heb nog paar dingetjes maar blijft leuk zo alles bijelkaar.
    Ben trouwens dol op je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.