~Vervolg…

 

Dit is het vloertje, wat onder de allesbrander
komt te liggen, die staat net een klein stukje te laag,
vandaar dat we dit zo opgelost hebben.
De tegels zijn hetzelfde als wat we in de
Toilet ruimte hebben gebruikt.


Ik heb de tegels op een houten plaat gelijmd
en daarna met grijze Cement gevoegd.
De houten latjes die rondom de plaat zijn bevestigd
om het af te werken, heb ik d. grijs geschilderd, in
Dezelfde kleur als de schroten van Lambrisering
en de schroten wat boven de schouw  zit!

 


Dit blijft voorlopig even zo staan,
want de zaak waar we de aansluiting en
buizen kunnen kopen heeft vakantie.
Gelukkig is het nog niet koud genoeg om te
moeten stoken…

  

Ik denk dat het ‘n super resultaat word/is
zeker als je de vloer er ook nog eens wit bij denkt..
Wanneer ik daaraan toe kom, is nog niet zeker,
Ik ben toch ook nog bezig met de logeerkamer,
waar ik nog heel wat te doen heb!!!
Deze klus kwam er even tussen door, omdat de
gipsen schouw in 3 delen op de
grond in de voorkamer lag,
en hoe langer die daar blijft liggen, hoe meer kans
op beschadigen!!!

  

Lieve Groetjes en een heerlijk weekend!!!
XXX Anna

4 opmerkingen:

  1. wauw wat gaaf allemaal en wat zijn jullie hard bezig, liefs irma en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Anna,
    Ziet er mooi uit, maar jij bent ook wel erg handig in die dingen zeg! Spaart volgens mij ook enorm veel geld uit als je dit allemaal zelf doet. Geweldig alleen al die uurlonen. Maar belangrijker nog de voldoening van het resultaat.
    Fijne dag nog! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is super geworden,het leuke is dat ik dezelfde schouw had in mijn oude flatje,super gezellig,heerlijk sfeertje,mooi gemaakt.

    Alvast een heel fijn weekend,hier onweert het momenteel maar,nog geen regen te zien,afwachten dus.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.