~Gelukkie


Gisteren waren we op weg in de auto….
toen we  door een dorpje reden,
waar we langs de straat een kringloopwinkel zagen.
Jaaa ja, en wat denk je? Stoppen dus…

 

en kijk toch eens wat een gelukkie ik had!!!
Een prachtig oud blik, door het vele gebruik
is ie erg beschadigt en daardoor
niet meer te lezen wat er op staat,
Misschien herkent iemand van jullie dit logo?
en weet mij het merk of de tekst te vertellen?


Een super mooi emaille schaaltje!

   


Een oud blik van Côte D’Ore.
Deze chocoladefabriek is al meer dan 125 jaar oud
en nog steeds favoriet..

 


2 prachtige kleine glazen apothekersflesjes
met glazen stolp,
en zo ook het kleine houten rozenkransje!

 


4 Bakvormpjes, 1 oude en de andere zijn nieuwer.
maar toch erg leuk om bijv. een
waxinelichtje in te doen.

  

een hele mooie oude vermicelli pot
van het merk Saks Eisenberg/ Winterling
ook zeer geschikt als bloemenvaas of pollepelpot!

 

 

en ook nog deze 2 witte stoeltjes,
ideaal in mijn hobbyruimte…
Die ruimte heb ik nog niet, maar staat in de
planning nadat de logeerkamer af is!
Zo ook de commode hieronder komt in
mijn hobbyruimte te staan.
Deze ladekast is geschilderd in een lichte en
donkerder tint mint groen,
moeilijk te zien op de foto, daarom vermeld ik het ff
hij staat nl. in een donkere hal.

 
en Last but not Least
3 houten rozenkransjes, die nu mijn mooie
Theresia van Lisieux sieren!

en Zeg nou zelf;
Dit zijn toch SUPER VONDSTEN?!

Lieve Groetjes en Fijn Weekend!

Voor morgen hebben wij een grote rommelmarkt
van 8km lang gepland…
Ach mijn arme voetjes! LOL

7 opmerkingen:

  1. wauw!!!!!nou die reactie van mij is het zelfde niet normaal in 1 bezoek dit was JOUW KRINLOOP MOMENT wat een spullen, lieve groetjes Irma en ik denk dat ik ook maar eens een kringloop pak aankomende week liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje waar even stoppen bij een kringloop al niet goed voro is.
    Wat betreft je blik daar kan ik helaas niks over vertellen.
    Het lijkt of er rocapharm staat, maar daar moeten denk ik nog een paar letters voor. Tevens zie ik een kroontje (koninklijk?) en een kruis (apotheek?) Maar ik vind niks op google helaas. Misschien hebben anderen beter ideeën. Staat er niets op de onderkant vermeldt?

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hee.......wat een hoop leuke spulletjes heb je gescoord.
    waar is die rommelmarkt morgen als ik vragen mag? Er is ook een brocantemarkt op kasteel Limbricht....ook altijd leuk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjee wat een top dag zo...!!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. joepie de poepie wat een mazzel zeg!!
    prachtige scoore en nu morgen nog!!
    Je mag wel gaan verbouwen hihih
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gevonden vandaag.Hopelijk heb je morgen ook geluk,neem maar een diike beurs mee want het is hartstikke duur daar.
    Veel plezier morgen,ik hoor wel hoe het was.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schat ben je ook door mij die advertentei te sturen, al dat moois is van Jolanda zij verkoopt veel pastel op MP en is zo'n leuk vrouwtje.
    Ik kom zo nu en dan bij haar en we drinken altijd een kop koffie op de maastrichts aardewerk beurs.

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.