~Oeps Foutje!!! Bedankt!!…


Zoals ik al eerder schreef en liet zien
zijn de muren en plafond in de logeerkamer
klaar, Richard heeft de vloerbedekking
eruit getrokken
en daaronder zat ook nog eens zeil geplakt
nadat hij er die ook uit had getrokken kwam
er de houten vloer tevoorschijn,
die dus helemaal vol zat met lijmresten..
Eigenlijk géén schoon plekje te vinden!

Zó erg heb ik in de andere kamers
nog niet gezien…Ik krijg dit nooit schoon
Wat doen we ermee?

We hebben besloten om een schaafapparaat
te huren, daarmee haal je er een laagje vanaf,
de gewenste millimeters kun je zelf instellen!
We hebben gekozen voor 0,5 millimeter
en kijk dan toch eens naar dat resultaat…

 
Wat een prachtige vloer!!!
maar wat een werk, wat een stank,
en wat een stof…
Met mondkapje voor en daarover heen
nog eens een theedoek geknoopt en
Er zitten 3 ramen op de kamer die open kunnen
en dan nog VRESELIJK…BAH!!!
 


Ik doe ong. een minuut of 15 á 20 schaven
en dan ff van de kamer weg,
even wat water drinken, mijn neus snuiten
en even met de benen gestekt zitten…
en dan toch maar weer een stukje verder,
totdat POEF!!! geen stroom meer!!
Tjonge zeg…nou ben ik even
2 tellen vergeten om op het snoer te letten..

Gelukkig heb ik altijd een goed excuus..
Ik ben nl. Blond! LOL


Tja, daar gaat onze borg…
en mijn vloertje krijg ik zo natuurlijk
ook nooit schoon…Wat een SH…
Dit word vast vervolgd!!

6 opmerkingen:

  1. O je Anna,dat kan toch gebeuren.Kun je het snoertje niet even repareren?
    De vloer word wel mooi hoor,maar wat een pokkewerk zeg.
    Ben benieuwd als het af is.

    Groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh jeeeeeeee dat was het snoer dus.....;-(
    Maar het wordt wel heel mooooooi,dus maar terug naar de winkel en een nieuwe lenen,wel jammer he van de borg..
    Succes ermee hoor,een mega klus maar als het straks klaar is heb je ook een prachtige vloer.
    Groetjesss karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een klus maar wat word die vloer gaaf ik vind het wel erg leuk worden en a dat soort oponthoud is altijd heeeel iritant grrrrr, een fijn weekend liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hhahhahahah!! heb jij weer!!! en kortsluiting????....en ben je inmiddels al terug geweest...dan ben je toch je borg niet kwijt?????? fijne avond...liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zo'n vloer.
    Ik wil ook ooit een prachtige oude vloer!
    Leuke blogs heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we hebben het snoer een stukje ingekort, waar ze niets van gezegt hebben, dus kregen we onze borg gelukkig gewoon terug!!!

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.