~Klus Weekend!

 

De weersvoorspelling zijn goed voor het weekend
dus wij slaan weer flink aan het klussen.
Er moet nog veel gedaan worden,
in en rondom de moes/kruiden tuin.
 
We hebben sinds gisteren 2 kleine geitjes erbij!     


Het hek tussen de geitenweide en de moestuin
staat er in de tussentijd al, nu alleen nog de
rietenmatten ertegen plaatsen.


Dit paadje loopt vanaf het kippenhok naar
de geitenweide,
Hier staat het hek, en de rieten matten ook al,
Ze moeten alleen nog op lengte worden afgeknipt.
Tjong zeg dáár krijg ik nog
spierballen van…hahha
Langs de hekken wil ik nog graag klimplanten planten.


Dit is aan de andere kant van het hek,
’Mijn toekomstige Moestuin…
De vele buxussen moeten er nog uit, en zo ook
het vele onkruid en sommige planten moeten
nog verplaatst worden, maar het verplaatsen
doen we later in het jaar wel een keer.

 


De gele pruimenboom staat vol met bijna
rijpe pruimen, dus dat word weer heerlijk smullen
van de jam  maar ook lekker door de yoghurt of kwark!

afbd 039

En we hebben sinds een paar dagen
ook nog 2 jonge zwarte zijdehoentjes erbij.


Dus je ziet; we hebben genoeg te doen
dus ik zou zeggen …
Tot Maandag!

Allemaal een heel fijn weekend!
Lieve Groetjes
XXX Anna XXX

6 opmerkingen:

  1. Geniet van een mooi weekend vol zonneschijn.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anna wat verzetten jullie bergen en wat een paradijsje op aarde en de dieren wat een zege om daar mee omringt te zijn, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anna,
    Hé wat leuk jonge geitjes. Het grut krijgen we vast nog wel te zien. Zag dat de geit een mooi uiertje heeft.
    Jullie hebben nog héél wat te klussen. Maar wel lekker Anna om er wat moois van te maken. Tegen dat het winter begint te worden, zullen jullie met dit tempo best al wel een heel eind zijn, toch?!
    Jij ook een fijn wen werkzaam weekend! Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, en wat een schatjes die zijde hoenders. Wij hebben zelf 1 in het wit (nouja wit)
    Een heel fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word er stil van,wat een heerlijk leven heb je daar,meer heb je niet nodig,helaas kon ik je deze vakantie niet bezoek vanwege omstandigheden,maar toch kom ik jullie een keer bezoeken en misschien kan ik dan wat helpen,tuinklusjes zijn altijd leuk,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Joke
    gezellig!!! en tuinklusjes zijn hier altijd volop!!!
    LG.

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.