~Schouw bijna af!!!


We hebben de afgelopen dagen veel gedaan!
ondanks dat het mij wat minder ging met
mijn gezondheid, zijn we toch een eind opgeschoten..

 

De schouw staat netjes op zijn plekje en
is ‘warm’ wit geschilderd, De schroten zijn
aangebracht
en in een donker grijze kleur geschilderd
zo ook maar meteen de lambrisering achter de bank
gemaakt en tevens  in dezelfde kleur geschilderd.
De muur boven de lambrisering hebben we wit
gestructuurd, en ziet er een stuk netter en verzorgder uit!
Vinden jullie niet?

     
Ik kon natuurlijk weer eens niet wachten..
De verf is Amper droog en het is al weer aangekleed
met een paar mooie spullen!


Nu alleen de afwerking nog..
een plintje en een afdeklatje, de kachel
moet nog aangesloten worden, een vloertje
betegelen waar de kachel op komt te staan..


Op de witte muur wil ik graag nog iets ophangen
maar ben nog niet zeker wat het gaat worden,
dus blijft ie voorlopig zo… want als ik ga twijfelen
heb ik gaten in de muur..en dan net op de verkeerde
plaats, hoogstwaarschijnlijk!!!
Word wel weer vervolgd in een latere post!!

Lieve Groetjes
XXX

5 opmerkingen:

  1. En weer harstikke goed in de verf gezet.
    Dat kan je toch heel goed schat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O meid wat mooi !! echt zo mooi.......truste...liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat ziet het er mooi en gezellig uit!!♥

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Prachtig die grijze schroten erachter. Je louvrepaneeltje is ook mooi. Ik heb er net zoéén thuis.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he om iets te doen en het zo te zien opknappen!!! Ziet er prachtig uit!
    Groetjes en fijne week,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

-

Bedankt voor het achterlaten van 'n berichtje!
I love to read your comments..

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.